9.12.20
Infoturbe komisjon
Loksa Linnavalitsus moodustas 09.01.2020 korraldusega nr 7 Loksa Linnavalitsuse infoturbe komisjoni ja kinnitas komisjoni koosseisu. Infoturbe komisjoni eesmärk on koordineerida infoturbealast tegevust Loksa Linnavalitsuses. Komisjoni ülesanded on seejuures järgmised:
- hindab linnavalitsuse infoturbe olukorda ning teeb linnapeale ettepanekuid olukorra parandamiseks;
- analüüsib infoturbe valdkonna kriitilisi probleeme ja nendega kaasnevaid mõjusid ning pakub lahendusi;
- valmistab ette infoturbealaste kordade eelnõud;
- teeb linnapeale ettepanekuid andmekogudele turvaklasside ja turbeastmete määramiseks;
- korraldab asutusevälise infoturbe auditi tellimise vastavalt seaduses sätestatule;
- juhendab linnavalitsuse teenistujaid, tõstmaks nende teadlikkust infoturbealastest nõuetest ja parimatest praktikatest;
- teostab järelevalvet teenistujate tegevuse üle infoturbealaste nõuete täitmisel.
Komisjoni koosseisu kuuluvad:
esimees: Erti Paalberg IT-spetsialist
aseesimees: Karin Kask linnasekretär
liikmed: Vladimir Koltsov IT-spetsialist
Kristiina Järve juhiabi
Viive Pajusaar volikogu sekretär-rahvastikuspetsialist