27.02.23
Infoturbe komisjon
Loksa Linnavalitsus moodustas 09.01.2020 korraldusega nr 7 Loksa Linnavalitsuse infoturbe komisjoni ja kinnitas komisjoni koosseisu. Infoturbe komisjoni eesmärk on koordineerida infoturbealast tegevust Loksa Linnavalitsuses. Komisjoni ülesanded on seejuures järgmised:
- hindab linnavalitsuse infoturbe olukorda ning teeb linnapeale ettepanekuid olukorra parandamiseks;
- analüüsib infoturbe valdkonna kriitilisi probleeme ja nendega kaasnevaid mõjusid ning pakub lahendusi;
- valmistab ette infoturbealaste kordade eelnõud;
- teeb linnapeale ettepanekuid andmekogudele turvaklasside ja turbeastmete määramiseks;
- korraldab asutusevälise infoturbe auditi tellimise vastavalt seaduses sätestatule;
- juhendab linnavalitsuse teenistujaid, tõstmaks nende teadlikkust infoturbealastest nõuetest ja parimatest praktikatest;
- teostab järelevalvet teenistujate tegevuse üle infoturbealaste nõuete täitmisel.
Komisjoni koosseisu kuuluvad:
Roll | Nimi | Ametikoht |
esimees: | Erti Paalberg | IT-spetsialist |
aseesimees: | Karin Kask | linnasekretär |
liikmed: | Vladimir Koltsov | |
Kristiina Kaskla | juhiabi | |
Viive Pajusaar | volikogu sekretär-rahvastikuspetsialist |